czwartek, 29 lipca 2010

Próba mikrofonu raz dwa trzy

Postanowiłam założyć bloga. Zwlekałam z tym już od dłuższego czasu i wczoraj postanowiłam spróbować. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jeszcze trochę obczajam tego blogspota. Mam małe problemy z niektórymi rzeczami, ale mam nadzieję, że będzie okej. ;)

Na początek zdjęcia nie najnowsze ale je lubię i myślę, że zasługuje aby je umieścić w pierwszej notce. ;)


I decided to establish the blog. I waited, I was afraid a little bit but yesterday I decided to try. We will see what will result from it.




bluzka - Pull&Bear | katanka - New Yorker | szorty - C&A | torebka - Pimkie | buty - no name

6 komentarzy:

  1. świetny blog! <3333
    dodaję do obserwowanych oczywiście!

    i bardzo dobrze, że założyłaś bloga, kojarzę ze stylio.

    oczywiście dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w Twojej bluzeczce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. too gorgeous :D i love the whole outfit :D especially your wood bangles and your bag :D

    perfect

    xoxo, vonny from Joninel's cover

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw jest udany, wszystko dopracowane w szczegółach:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjny zestaw. Wszystko idealnie zestawione! Świetnie wyglądasz w tych kolorach, tak świeżo i lekko :)
    Super blog! Bardzo podoba mi się Twój styl!
    Na pewno będę często zaglądać, dodaję do obserwowanych! :)

    Pozdrawiam, Kasia! :)

    OdpowiedzUsuń