niedziela, 3 października 2010

Jesiennie

Kiedyś dużo osób mi skomentowało pod jedną ze stylizacji, że brąz nie za dobrze komponuje się z czernią. Ja mimo wszystko decyduję sie dalej korzystać z połączenia tych dwóch kolorów ponieważ mi sie ono podoba, a może także dlatego, że większość rzeczy w mojej szafie to czernie i brązy?:P

Na początku stylizacja ta miała wyglądać trochę inaczej, niestety troche rzeczy poszło do prania i trzeba było improwizować. Może kiedyś pokażę jak to mialo pierwotnie wyglądać.






Sukienka / Dress - Pull&Bear | Katanka / Cardigan - New Look | Apaszka / Scraf - Tally Weijl | Buty/ Shoes - Miejski sklepik

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie połączenie jak najbardziej korzystne :) Świetny kolor sukienki :)

    Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You are so pretty, I love it !
    xoxo

    Wil you please follow me ?

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne kolory zestawu,w ogole wszystko super :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajny styl, ale uważam, że brakuje tu kilku Twoich rewelacyjnych stylizacji, które widziałam na szafie. Dodaj bo naprawdę warto! Zestaw z marynarką i przypiętym do niej kwiatkiem, albo mój chyba ulubiony w czapce, karmelowych butach, dłygim szarym sweterku i tej slicznej apaszce, która jest na zdjeciach powyżej. Podziwiam niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń