wtorek, 17 sierpnia 2010

Antwerpia

W Belgii pogoda niestety nie rozpieszcza. Pada, wieje- ogólnie szaro, buro i ponuro. Nie ma jak robić zdjęć co mnie bardzo denerwuje ponieważ miałam nadzieję na kilka fajnych ujęć. Uwielbiam miasteczko w którym obecnie mieszkam, uwielbiam tutejsze domy, widoki i ludzi. Zawsze ile razy tu jestem mam ochotę tu zamieszkać.
Ok przejdźmy do zdjęć. Na początek dwa zdjęcia z Antwerpii. Sobotnie zakupy bardzo udane i jestem happy. :)
Zdjęcia nie są z obecnego pobytu tylko z tamtego roku, ponieważ tym razem nie miałam aparatu ze sobą.




A teraz trochę zakupów, które udało mi się tu zrobić. Stwierdzam, że sklep New Look jest jedną z najfajniejszych sieciówek, a piętro z butami i wszelkimi dodatkami to po prostu raj! :p



Pierścionek zegarek/ Ring- Claries Wisiorek/ Necklade- Claries Pierścionki róże/ Rings roses - New Look




Sukienka/Dress - New Look Bluzka/ Top - New Look Balerinki/Shoes - New Look




Legginsy/Leggins - H&M Jeansy/Jeans - H&M


Niedługo postaram się zrobić zdjęcia miasteczka, w którym mieszkam i dodać jakiś set.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz