wtorek, 10 sierpnia 2010

kapelusz taty

Dzisiejsza zabawa z aparatem skończyła się słabej jakości zdjęciami. Chciałam żeby były lepsze a wyszło całkiem na odwrót. No cóż czasu nie cofnę, błędu nie naprawię .:) A tak się cieszyłam z tych zdjęć...
Secik dość prosty i wygodny, a w roli głównej kapelusz mojego taty. ;)

W czwartek wyjeżdzam do Belgii. W międzyczasie będę dodawać nowości na bloga i napewno przywiozę jeszcze dużo zdjęć do domu także myślę, że będzie co oglądać.




sukienka/dress - H&M | cardigan - H&M | torebka\bag - Pimkie | kapelusz/hat-C&A

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw, widziałam zdjęcie na stylio. Ogólnie bardzo mi się podoba Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz a kapelusz cudny;]

    OdpowiedzUsuń
  3. twój tata ma dobry gust ! kapelusz bardzo fajny w głowie już układają mi się outfity, chyba muszę sprawić sobie podobny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet outfit. Love the hat and shoes!

    http://stylebouquet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń