sobota, 28 sierpnia 2010

Maanrock

We wtorek w nocy wróciłam do domu. Podróż była nawet okej gdyby nie mały, śmieszny - głupi incydent no ale nieważne. W niedzielę pojechaliśmy do Mechelen- małego miasteczka oddalonego o jakieś 20 min drogi od miejsca w którym mieszkałam. Odbywał się tam festiwal muzyczny o nazwie Maanrock. Występowały gwiazdy Belgijskiej muzyki. Niestety nie znałam nikogo, ale to szczególnie mnie nie obchodziło, ponieważ pojechałam tam tylko z jednego powodu, a ten powód nazywa się TOM DICE. Uwielbiam jego i jego muzykę i po tym dniu postanowiłam, że muszę się wybrać na jeszcze jeden jego koncert. ;)











Sukienka jest z Bershki i już ją kocham. Nie dośc, że kosztowała nieco ponad 20 zł (WYPRZEDAŻE!<3) to super się ją nosi.

4 komentarze:

  1. nono, przystojny ten Tom :D a sukieneczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely tunic :) and hope you had fun at the concert x

    http://pagesixxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. What artist is this? Looks like a fun concert. Love your tunic.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci zazrdoszczę ;) uwielbiam jego muzykę..
    swietnie wygladałas..

    OdpowiedzUsuń