niedziela, 12 września 2010

Kwiaty i zip

Zła i totalnie zirytowana z powodu butów na jesień/zimę. Jakoś w tym roku żadne mi się nie podobają i nie mogę się na nic zdecydować, a później kończy się na tym, że nie mam w czym iść. No, ale mam nadzieje, że do końca tego tygodnia jeszcze coś poszperam i znajdę. ;)

Zdjęcia robione trochę w pośpiechu i niestety musicie wybaczyć ścianę mojego domu. Nie za ładnym tłem do zdjęc Was uraczyłam.
Polecam kliknąc na obrazek- większe, lepsze zdjęcia. :)


Tekst alternatywny Tekst alternatywny
Tekst alternatywny
Tekst alternatywny
Tekst alternatywny

Top - New Look | Spódnica/Skirt - H&M | Cardigan/ Cardigan- H&M | Pierścionek/ Ring - New Look | Torebka/Bag- Mohito

4 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny blog i kapitalne stylizacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza spodniczkaa:)
    całosc bardzo fajna


    www.nevermindsir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw, masz bardzo fajny, dziewczęcy styl :)

    OdpowiedzUsuń