środa, 1 września 2010

Jesień idzie

Szczerze? Mam już po dziurki w nosie takiej pgoody. Pada, pada i końca nie widać. Chciałabym aby w tym roku przywitała nas piękna, złota, (SUCHA!) polska jesień.
Obecnie jestem na etapie poszukiwania butów na jesień i na zimę. Nic nie mogę znaleźć i chyba zdecyduje się na tzw. kopytka zapewne znane już wszystkim, które można znaleźć na allegro. Na zimę zainwestuję pewnie w jakieś cieplejsze botki.
Sukienka ze zdjęć poniżej chyba stanie się jedną z moich ulubionych. Do Belgii pojechałam z zamiarem kupienia sukienki o kroju Skater Dress i ją znalazłam. Teraz szukam kolejnych najlepiej w kwiatki, ale nigdzie takich nie ma.
Tekst alternatywny

Tekst alternatywny

Tekst alternatywny


A to moje nowe trampki. Chyba drugi raz w życiu trampki znalazły się w mojej szafie, ale myślę, że je polubię i może jeszcze w jakieś zainwestuję.

Tekst alternatywny


Sukienka / Dress - New Look | Blazer - Pimkie | Pierścionek-zegarek / Ring- watch -Clarie's | Apaszka komin / Scraf - Miejski sklepik

3 komentarze:

  1. Tez się rozglądam za butami na jesień, ale jeszcze nie było nic co mogłoby mi wpaść w oko.
    Chciałabym dodać do ulubionych, mogę? uwielbiam twoje stylizacje ;-)
    http://afrodisiac91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam szarosci na rozpoczecie jesieni. swietna ta sukienka, zwlaszcza z ta marynara. pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, kapitalnie wygląda zestawienie szarej marynarki z tą świetną kiecką. Zazdroszczę !! ;)

    OdpowiedzUsuń